Monday, January 21, 2008

Hidup baru aku bermula..

Ada satu hari tu, hari sabtu kot..5th January 2008..aku nampak ramai so called "cat lover" dtg menjenguk kami yg "belemoih" ni...ntah ape diorang nak pun aku tatau. Diorang belek2 kitorang, tgk kat cardboard yg ada tertulis identiti kitorang masing2...pastu dukung kitorang...ahhh very typical strangers... aku tgk ada yg terus dukung geng geng aku, pastu terus hilang...hmm...hilang member lagi.

Sekali baru aku nak lelap jap, pintu cage aku dibukak makcik yg jadi "mak" kami selama ni kat SPCA... tetibe jer dia amek aku bagi kat ada sorang lelaki ni.. sebelah dia ada sorang pompuan bertudung... diorang tak habis2 ckp "sayang, lawa la kitten ni..comei nyerr" . Heh! tau takper! Diorang kata lagi, "kita amek lah dia ni , sayang" "okay gak, comei gak dia yer kan abang?" Pastu diorang terus usap2 aku sambil tanya kat makcik tu cemana prosedur nak adopt aku ni...Hah! aku nak kene adopt dah??? Apa jadik kat aku lepas ni?

No comments: